söndag 13 september 2009

Söndagen 13 sep

Idag är det söndagen den 13 september och jag (Jimmy) skriver mitt första inlägg. Jag ska villigt erkänna att jag aldrig i hela mitt liv trott lr tänkt att jag skulle skriva i en blogg. Det finns en massa saker i livet, man aldrig skulle tänka sig göra, men som man av någon anledning gör ändå. En av dessa saker håller faktiskt på att hända, inte bara mig utan oss, Spootlajtz. Vårt bidrag till Dansbandskampen har som många redan förstått, fallit juryn i smaken. Vi i Spootlajtz kan bara erkänna att vi är riktigt smickrade över det. Just nu i detta ögonblick, sitter vi och väntar på det slutgiltiga beskedet. Det kan komma vilken sekund som helst. Så alla våra fans där ute, håll tummarna för oss.
Jag, Kim, Tommy och Jason befinner oss för tillfälligt på Kirseberg. Kim håller på med en ny design av hemsidan, Tommy lirar akustisk gitarr och Jason jobbar med bakgrundsmusik till framtida inspelningar.
Nya Spootlajtz t-tröjor går i pressarna i morgon. Håll utkik på hemsidan för beställning. Vi vet från förra gången att tröjorna tog slut hyfsat fort, så var ute i god tid. Vi hörs /Jimmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar