lördag 14 november 2009

Lördag 14 Nov 15.53.......

I natt bär det av till huvudstaden!!!!!! 120 mil på på 15 timmar, totalt tolv i bil!!!!!!! Skall få reda på vilken av Nannes låtar vi skall framföra som andralåt i tävlingen. Se har vi en vecka på oss att göra den till en tiopoängare...... Blir lite filmande med, nu börjar vi få mediavana...... Kim är sugen på avundsjuk. Jag tror nog den kan bli svår, men det visar sig. Camp Spootlajtz..... Har vilat fre, lör. För att ha energi nu tills i morgon.
Tittat på bandade inspelningar av programmen istället, på hemmaplan för att studera motståndarnas svagheter... Vad man skall och inte skall göra. Jag själv (Tommy) har övat på min dansbandsblink nonstop i fyra dagar, börjar få till den nu..... Som ni läst i tidigare inlägg har det varit en hel del repande med. Eller nej det har BARA varit repande hela veckan. Men nu svänger det om oss, nu är det upp till Sverige o tycka om vi skall gå vidare el inte........ mer kan vi inte göra. Men det känns hur bra som helst nu....... ganska lätt att vara kaxig nu för det e ju en hel vecka tills vi kör........ vänta bara tills det e fyra timmar kvar!!!!!!! ring inte mig då.......... Må gott! Spootlajtz.......... glöm inte att rösta........

3 kommentarer:

  1. Hej Spootlajtz,
    Det här skriver jag lite för att uppmana till fler blogginlägg. Älskar Tommys punkter..........Och glöm nu inte kolla SVT-play sen för senaste avsnittet bjöd på snyfthistorier som fick en certain member of the jury att gråta, pinsamt rövslickeri, tydliga favorieringar och en hel del bra uppträdande. Hejdå!

    SvaraRadera
  2. Nu är det spännande, en knapp vecka kvar.... Vi kommer att hålla tummar och tår för att ni ska gå vidare... men oavsett vilket, så är ni det bästa bandet för mig och många andra!!! Repa som f-n nu så ni kan spela skiten ur Carina Jaarneks och de andra banden nästa lördag!!!! Stoooooor lyckokram på er alla!!!!!

    SvaraRadera
  3. Kör försiktigt!!!!

    SvaraRadera